Manifeston Showroomilla vietettiin 8.–9. kesäkuuta pressipäiviä aurinkoisissa tunnelmissa. Kahden päivän aikana lukuisille somevaikuttajille ja toimittajille tarjottiin monipuolinen kattaus erilaisia lifestylebrändejä. Vierailijat pääsivät nauttimaan Aaltojuomien kesäisistä alkoholittomista virvokkeista sekä tutustumaan ennakkoon Santa Marian syksyllä lanseerattaviin uutuusmakuihin. Plantagenin kirkkaan pinkit pelargonit koristivat Manifeston tiloja.
Kiinnostusta herättävä esillepano, uutuustuotteet sekä yksityiskohtaiset esittelyt ovat avainasemassa pressipäivillä. Myös uudet kontaktit ovat arvokkaita brändeille. Pressipäivillä edustettuja brändejä olivat Bonduelle, Dr. Stuarts, Higher Living, Humble, Eva Solo, Ledvance, Lenovo, Tevella, Villeroy & Boch Gustavsberg ja Yamazaki. Uutena tuttavuutena pressipäivillä esiteltiin myös Arctinarin telttasauna.
– Pääsimme pressipäivillä nauttimaan turvallisesti lämpimistä kohtaamisista, brändien uutuuksista sekä kirkkaan sinisen taivaan ansiosta ihanista maisemista. Myös Aaltojuomien virkistävä alkoholiton Amalfi Spritz jäi varmasti monien mieleen, sanoo Manifeston Showroom Coordinator Lilli Lehkosuo.
Arctinarin telttasauna yllätti ja herätti kiinnostusta vierailijoissa
Vuonna 1988 perustettu Arctinar Oy on suomalainen perheyritys, joka valmistaa kevytrakenteisia, helposti kasattavia ja kuljetettavia telttasaunoja raikkaissa väreissä. Pressipäivillä nähtiin koottu telttasauna iloisessa Kirsikankukka-sävyssä.
– Olin iloisesti yllättynyt siitä, kuinka paljon kuhinaa ja mielenkiintoisia kysymyksiä pisteellämme syntyi koronarajoitteiden mukaisista järjestelyistä huolimatta. Mahtavinta oli nähdä varsinkin ensi kertaa telttasaunaamme tutustuvien ällistyneet reaktiot. Tuotteemme ainutlaatuinen ja pirteä design oli selkeästi vierailijoiden mieleen, sillä moni halusi mennä sisälle kuvailemaan ja ottamaan itsestään Instagram-stooreja, kertoo Arctinar Oy:n vientipäällikkö Eetu-Antti Hartikainen.
Koronaturvalliset järjestelyt
Pressipäivät toteutettiin ajankohtaiset koronarajoitukset huomioiden. Koronaturvallista konseptia pilotoitiin jo loppuvuonna 2020. Vieraat valitsivat ilmoittautuessaan itselleen päivän ja kellonajan, jolloin saapuvat paikalle. Näin varmistettiin, ettei tiloissa ollut enempää kuin kymmenen henkilöä samanaikaisesti. Henkilökunta ja vierailijat käyttivät ahkerasti kasvomaskeja ja myös pintoja desinfioitiin jatkuvasti.
Kiitämme kaikkia osallistujia ja yhteistyökumppaneita!