Manifestolla vietettiin 23.–24. marraskuuta Treat Yourself -teemaisia pressipäiviä. Ajatus syksyn pressipäivien teemalle syntyi siitä, että jokainen meistä kaipaa näinä aikoina hieman hemmottelua. Kahden päivän aikana Manifestolla vieraili ennätykselliset 88 somevaikuttajaa ja toimittajaa. Lisäksi ennätyksiä rikottiin pressipäivillä mukana olleiden brändien lukumäärässä. Edustettuja brändejä olivat Arctisauna, Eva Solo, Friendly Viking’s, The Ginger People, Higher Living, Humble, Ledvance, Lenovo, Hape, Haba, Yamazaki, Naku Jewellery, Plantagen, Timma ja Vihreäkeiju.
Monipuolinen kattaus hemmottelua ja herkuttelua
Vieraat pääsivät kahden päivän ajan tutustumaan syksyn uutuuksiin ja brändien edustajiin, maistelemaan uusia herkkuja sekä nauttimaan herkullisen buffetpöydän antimista.
Maistatusta oli tänä syksynä kahdella brändillä: The Ginger Peoplen pisteellä vieraat saivat terveellisen inkivääri-kurkumashotin ja Friendly Viking’s pisteellä vieraille tarjoiltiin uutta suklaan makuista proteiinijuomaa sekä O’gurt Berries kauravälipalaa. Friendly Viking’sin vegaaniset tuotteet ovat gluteenittomia, soijattomia ja vähäsokerisia, minkä vuoksi ne sopivat monenlaiseen ruokavalioon.
Myös Timman pisteellä oli tarjolla hemmottelua, sillä vieraat saivat mukaansa hauskat Timma-sukat sekä 25 euron arvoisen lahjakortin, jonka voi käyttää valitsemaansa hyvinvointipalveluun. Vihreäkeijun yrtit puolestaan täyttivät Showroomin ihanilla tuoksuilla ja vieraat saivat markkinointivastaava Pia Oksalta vinkkejä maukkaampaan ja monipuolisempaan ruuanlaittoon.
Uusi puu ja Metsien Suomi valtasivat Sky Loungen
Uusi puu on yli 20 suomalaisen organisaation yhteisö, jonka tavoitteena on lisätä päättäjien ymmärrystä puupohjaisesta biotaloudesta. Metsien Suomi on metsäalan yhteinen viestintähanke, jonka kampanjat herättävät huomaamaan ja keskustelemaan, kuinka metsät ovat Suomessa kaikessa mukana. Näytteilleasettajiin pääsi tutustumaan pressipäivillä Kampin Autotalon 13. kerroksen Sky Loungessa. Ajatuksia herättävä näyttely sai vierailta paljon kiitosta.
Koronaturvallinen vierailu kaikille
Manifesto Showroomin pressipäivillä jatkettiin hyväksi havaittua konseptia, jossa vieraat valitsevat itse etukäteen päivän ja kellonajan, jolloin saapuvat. Näin varmistimme, ettei tiloissamme ollut enempää kuin 15 vierasta kerralla, mikä palvelee paitsi terveysturvallisuutta myös sitä, että brändeihin pääsi tutustumaan rauhassa ilman suurta tungosta. Henkilökunta käytti pressipäivien aikana maskia kuten myös valtaosa vieraista. Myös yleisestä siisteydestä ja puhtaudesta pidettiin erityisen hyvää huolta.
Manifesto kiittää pressipäivien yhteistyökumppaneita sekä vierailijoita ja toivottaa kaikille mukavaa joulunodotusta. Seuraavat pressipäivät järjestetään toukokuussa 2022. Sitä ennen Showroomimme ottaa vastaan vieraita niin fyysisesti paikan päällä kuin virtuaalisestikin.
Varaa oma Showroom-vierailusi Info-sivun lomakkeen kautta tai sähköpostitse showroom@manifesto.fi!